Na današnji dan
1983
Cliff Burton odigra svoj prvi koncert z Metallico
NAGRADNE IGRE
Traja do: 10. 3. 2024
PARTNERJI
Oddaja z metal muziko
Specialisti za Metal!
Letni koncertni cikel

RECENZIJE

25. 10. 2022
Within Destruction - Lotus
Ultra Heavy Records, 2022

Slovenska brutalna trojica je konec septembra izdala peti album Lotus, ki ga je predstavila tudi slovenskemu občinstvu v Orto Baru. Pot, ki jo je band ubral že na predhodniku Yōkai, se nekako izogiba enovitih žanrskih nalepk in definicij, tako da gre tu bolj za konglomerat različnih zvrsti, kot na primer hip-hop in elektroniko, ki so spretno spojene v brutalno glasbo skupine.

Glasbena narativnost, ki jo Within Destruction ustvarijo na Lotusu, je vpletena v kibernetski, sodobni svet, kjer prevladujejo »debeli« elektronski basi, glitchi in drugi efekti. V digitalno nočno moro disonanc in elektronskega nasilja nas namreč takoj popelje naslovni komad Lotus, v katerem elektronskemu uvodu sledi brutalna eksplozija nizkega guturalnega vokala in breakdownov. Mlajši material jeseniške trojice vsebuje tudi številne melodične poteze in čisti vokal, ki izstopa predvsem v refrenih pesmi, kot je že single Toxic, druga pesem albuma. Lotus je s tovrstnimi rešitvami kar bogat, kljub jasnim kontrastom med brutalnejšimi in (oprostite izrazu) bolj pop potezami je vsekakor glasbeni pretok še kako fluiden in deluje kot smiselna celota. Podobno obilno uporabo melodije najdemo tudi v singlu Dying World, za katerega so si Jeseničani izposodili glasilke ameriškega pevca/raperja LiL Lotusa. Na tem mestu moram kot pisec priznati, da me vložki čistega vokala v težji glasbi redkokdaj navdušujejo, saj se mi pogosto zdijo redundantni in odvečni, kot neka mašila na neprimernih mestih. Ni pa to slučaj komadov na Lotusu – mašila niso potrebna tako na ravni komadov kot tudi celotnega albuma. Slam in deathcore elementi doživijo nekakšen vrhunec v komadih, kot sta Neo-Yakuza in P.O.P., težki deli pa pridejo v kontrastu z elektroniko, hip-hop vložki in melodijo še bolj do izraza.

Lotus prikazuje nekakšno možno evolucijo ekstremne glasbe, ki črpa elemente iz vseh modernejših zvrsti in jih kombinira v fluiden glasbeni tok v konstantni evoluciji. Within Destruction so tako po 12 letih delovanja jasno ubrali in pravzaprav ustvarili svojo lastno pot, ki se nekako oddaljuje od dogme »čistega metala« in vpleta težko glasbo v širši spekter modernejših žanrov, v katerem ni nobena rešitev zgrešena – prej obratno.

SORODNE VSEBINE:
21. 8. 2020Within Destruction - Yōkai / Recenzije
ZADNJE OBJAVE
Recenzija
5. 3. 2024
Dimmu Borgir - Inspiratio Profanus (kompilacija)
Recenzija
4. 3. 2024
Elegy Of Madness - XI
Recenzija
1. 3. 2024
Iz ropotarnice: Morgion - Solinari
Recenzija
28. 2. 2024
The Lion's Daughter - Bath House
Recenzija
27. 2. 2024
Chains - Rito Funebre (split z Black Spell)
Recenzija
23. 2. 2024
Vitriol - Suffer & Become
Recenzija
22. 2. 2024
Goragorja - Monokrom
Recenzija
20. 2. 2024
Troll - Trolldom
KONCERTI & FESTIVALI
5. 3. 2024
Cryptopsy, Atheist, Serpentslain, Almost Dead
Klub Močvara, Zagreb, Hrvaška
6. 3. 2024
Cradle Of Filth, Wednesday 13, Sick N' Beautiful
Dürer Kert, Budimpešta, Madžarska
6. 3. 2024
Cryptopsy, Atheist, Monastery, Almost Dead
Jugend- und Kulturzentrum Explosiv, Gradec, Avstrija
7. 3. 2024
Amaranthe, Dragonforce, Infected Rain
Gasometer, Dunaj, Avstrija
7. 3. 2024
Leprous, The Hirsch Effekt, Fight the Fight
Szene, Dunaj, Avstrija
8. 3. 2024
Dan rock žena 2024: Nervosa, Hellcats, Rougenoire
Orto Bar, Ljubljana